مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:302021-07-18اقتصادي

گزارش محرومیت | از سیدان تا جازموریان، داستان مردم رنجدیده کرمان


محرومیت در تعدادی از روستاهای جنوبی استان کرمان خانواده ها را با مشکل رو به رو کرده که آب آشامیدنی، برق و کپرنشینی مهم ترین معضلات این مناطق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ مردم جنوب کرمان سال هاست که با کمبود امکانات اولیه زندگی از جمله خانه های کپری آب، برق، اینترنت، گاز، بیمارستان و بسیاری دیگر با آن رو به رو هستند.

در سال های گذشته بسیاری از گروه های جهادی با حضور در این روستاهای محروم کوشیده اند که چهره فقر را کمرنگ کنند، اما این موضوع بدون حمایت مسئولین در حوزه اشتغال و کشاورزی تنها مسکن هایی است که می تواند برای مدت کوتاهی درد را از این خانواده ها دور کند.

  چندین سوژه با موضوع محرومیت در استان کرمان ثبت شده که سردبیرانی هستند که اکثرا خودشان از جهادی هایی هستند که به طور خودجوش و با امکاناتی که هر چند محدود ولی مومنانه این مناطق عرضه داشته اند.

از جمله این سوژه ها است.

در این گزارش فقط به مشکلات اصلی که سردبیران در این مناطق با آن رو به رو بوده اند اشاره می شود.

  عبدل آباد با 1500 نفر جمعیت در 15 کیلومتری شهرستان عنبر آباد و روستای مهتابی زیارت در 25  کیلومتری این شهرستان قرار دارد.

    گرما و بی آبی امان مردم عبدل آباد را بریده است این دو  روستا حدود سه ماهی می شود آب آشامیدنی این روستا قطع شده هست و سه تانکر برای آب رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش محرومیت | از سیدان تا جازموریان، داستان مردم رنجدیده کرمان

گزارش محرومیت | از سیدان تا جازموریان، داستان مردم رنجدیده کرمان